JSUT SPITTIN

Never ending cyphers since 2002

Moderator:Juma4admin

panther
Senior Member
Posts:651
Joined:Sat Jun 12, 2004 7:52 pm
Contact:

Sun Dec 31, 2006 1:03 am

im just spittin strictly off da dome like a cap but not written //

show my azz off, so on da site im just shyttin //

lyrical mc dat will murder any contender //

eat u like dinner and get label as da winner //

my tribe murder lyricist, so im mix wit da kill a rapper gender //

u's a lightweight and ur boy is a heavy hitter //

lyrically fade'n mc'z like liquor and send'em 2 da casket quicker //

u dudes are finish cuz im spittin like a toxic chemist //
brock
Senior Member
Posts:689
Joined:Fri Dec 29, 2006 7:11 pm
Contact:

Mon Jan 08, 2007 4:10 pm

YOU JUST SPIITING,YO SPIT SMELL LIKE SHIT TO ME//

YOU AINT EVEN SPITTING SPITTLE.YOU SPITTING SEMEN TO ME//

YOU NOT THERE TO ME//

NEVER EVER COMPARED TO ME//

WHO YOU WANNA MURDER//

YO LINES MAKES ME WONDER//

COS YOU SPIT JUST LIKE MY 5 YEAR OLD COUSIN//

AFTER I FINISH I LEAVE YOU MISSIN LIKE DISSIN//

THEN YOU MUM START WEEPIN//

COS YOU WOULD BE 6 FEETS BELOW//

I JUST RAN THRU YO TRACK LIKE A TREMBLING WILLOW//

PEACE.
Ghostic
Posting Freak
Posts:786
Joined:Tue Jun 27, 2006 7:12 pm
Contact:

Mon Jan 08, 2007 5:21 pm

Kinda some battle btw Panther and Brock

I love battles a lot...dammm! :twisted:
brock
Senior Member
Posts:689
Joined:Fri Dec 29, 2006 7:11 pm
Contact:

Mon Jan 08, 2007 5:32 pm

hey ghostic you wanna battle?i am feeling high man.let me test yo pussy for a lil bit.
brock
Senior Member
Posts:689
Joined:Fri Dec 29, 2006 7:11 pm
Contact:

Mon Jan 08, 2007 6:10 pm

Nigga, let it be known//

I'll come blow up your home//

Take a few blunts to tha dome//

And.. show up alone//

Just me and my.. flame-torch//

brock start.. danger//

Walked with my head down like a stranger, and banged ya//

Burnin' off that Hennesy//

Some-a ya'll be feminine//

Bounce in with a twitch//

Leave 'em crawlin' out a ditch//

God damn... son of a shhh!.. Don't speak//

I cocked that, and let it go, tssss!.. Give 'em heat//

Your cheese, I got.. ta.. get.. paid//

I'm goin' all out, no matter what.. it.. takes//

I.. was.. raised.. up on.. that.. flow//

flow-for-the-dough was.. in.. my.. nature//

Sell wrong colts to keep.. my.. glock.. hot//

Never steal rhymes to.. my.. flow, man//

And if ghostic try to play, I ride.. at.. him man//
darque
Senior Member
Posts:278
Joined:Thu Apr 28, 2005 4:03 pm
Contact:

Mon Jan 08, 2007 6:12 pm

hey ghostic you wanna battle?i am feeling high man.let me test yo pussy for a lil bit.
:roll:

stupid horny asswipe newbies in this bitch. seems like there's a high case of gay testerones going overdrive... :roll:
brock
Senior Member
Posts:689
Joined:Fri Dec 29, 2006 7:11 pm
Contact:

Mon Jan 08, 2007 7:27 pm


seems like there's a high case of gay testerones going overdrive...


YOU NEED TO ASK YOU OLD MAN THAT,BEOTCH
Ghostic
Posting Freak
Posts:786
Joined:Tue Jun 27, 2006 7:12 pm
Contact:

Mon Jan 08, 2007 9:57 pm

[quote name="darque"]

stupid horny asswipe newbies in this bitch. seems like there's a high case of gay testerones going overdrive... :roll:[/quote]

Darque has said it all...damm step-up kid...Then we can battle...your words are still too young...damm immature...study some battles here and you'll see what I mean..Contact me when ready.

Dammm :evil: :evil:
Ghostic
Posting Freak
Posts:786
Joined:Tue Jun 27, 2006 7:12 pm
Contact:

Mon Jan 08, 2007 10:03 pm

[quote name="brock"]Nigga, let it be known//

I'll come blow up your home//

Take a few blunts to tha dome//

And.. show up alone//

Just me and my.. flame-torch//

brock start.. danger//

Walked with my head down like a stranger, and banged ya//

Burnin' off that Hennesy//

Some-a ya'll be feminine//

Bounce in with a twitch//

Leave 'em crawlin' out a ditch//

God damn... son of a shhh!.. Don't speak//

I cocked that, and let it go, tssss!.. Give 'em heat//

Your cheese, I got.. ta.. get.. paid//

I'm goin' all out, no matter what.. it.. takes//

I.. was.. raised.. up on.. that.. flow//

flow-for-the-dough was.. in.. my.. nature//

Sell wrong colts to keep.. my.. glock.. hot//

Never steal rhymes to.. my.. flow, man//

And if ghostic try to play, I ride.. at.. him man//[/quote]

You call this Battle? Damm!!!!And you claim to be Nigerian???Oh shit!!! I thought it was only 419 scam giving Nigerians an ill image,now I see rhymes do too....Pm me,Brock,I'd lend you some beefs to replace this wack stuff of yours...so atleast AHH would believe you'r Nigerian,coz 9jas represent realness...

Damm
brock
Senior Member
Posts:689
Joined:Fri Dec 29, 2006 7:11 pm
Contact:

Tue Jan 09, 2007 12:56 pm


You call this Battle? Damm!!!!And you claim to be Nigerian???Oh shit!!! I thought it was only 419 scam giving Nigerians an ill image,now I see rhymes do too....Pm me,Brock,I'd lend you some beefs to replace this wack stuff of yours...so atleast AHH would believe you'r Nigerian,coz 9jas represent realness
WELL TO TELL YOU THE TRUTH I AM STILL A KID JUS TRYINA MAKE UP AS SOME BIG ISH,I AM ONLY 16,I WOULD LOVE IF YOU COULD SKOOL ME UP ON THIS RAP GAME COS I AHVE NEVER SEEN SOME GOOD ONE TO TEACH ME WAT RAP IS LIKE I KNOW I GOT THA TALENT.I AVE SEEN SOME OF YO BATTLES AND I THINK YOU ILL DAWG.
Post Reply
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 30 guests