MEDDAL VS THERAPPADDICT(Ready~For~Votes).PLZ

Never ending cyphers since 2002

Moderator:Juma4admin

meddal
Senior Member
Posts:332
Joined:Fri Apr 01, 2005 5:18 am
Contact:

Sat Jun 03, 2006 8:55 pm

First round no votes - 6bars

second round 12bars

feedin yes..normal voting rules bla bla bla

[quote name="therapaddict"]imma have to admit i'm a bit scared but i'm down man.[/quote]
meddal
Senior Member
Posts:332
Joined:Fri Apr 01, 2005 5:18 am
Contact:

Sat Jun 03, 2006 8:57 pm

U scared?? battlin u i feel safe like mastubatin with condoms

ure and egg my hit will bring out the chicken in you at birthdom

havin lotsa balls coz suck lotsa dicks besides the rap addict's

ur flows sees the red light but lacks the heat tho its stuck in traffic

ure an addict with knowledge packed with darkness like early ignorant days

to quit the habbit I'll open ur eyes literaly using sharp razor blades

with flamez in ur hand u still cant match my sample

wacth me lock this contest-ant in a snapple bottle

and beat you hands down like that of a captured pyscho

with words put together you think its cooked from a book by tyco

when u look u see my life glows, like the son of the gods
zimbabwe
Senior Member
Posts:619
Joined:Tue Jan 11, 2005 7:19 am
Contact:

Sun Jun 04, 2006 2:27 am

i feel safe like mastubatin with condoms
ure and egg my hit will bring out the chicken in you
with flamez in ur hand u still cant match my sample
hmmmmmmmmmm...........SICK.............rap addict where u at meddal jus killed and buried u so idk how u gon do it but u startin from 6 feet under its a uphill battle :lol:
meddal
Senior Member
Posts:332
Joined:Fri Apr 01, 2005 5:18 am
Contact:

Sun Jun 04, 2006 3:56 am

yo after dropin the first round

lets hold it till the SC battle. You are facin META and I want you to go all at it

Good luck peace
therapaddict
Senior Member
Posts:562
Joined:Wed Jan 18, 2006 5:15 pm
Contact:

Sun Jun 04, 2006 7:13 pm

wassup with such a statement ZIM.

here's a go.

you's so lame you got turned down in "special olympics", now you keep dreaming of winning a MEDDAL,

fuck "bicycles", this kid's too(two) tired(tyred) to out-run me, i'll bust a shot n' leave a hole-in-your-middle,

this infant can't knot a "fist" up, how's he gonn' make a "hit" track,

rocking "NIKE" tees you still wouldn't get a "pass"-mark,

cleaning your ass with "calendar" papers, your shit will still be "out-dated",

going to toilet "behind prescription" you shit still wont be the "latest",

like image refraction in water, a lil touch will shatter your picture,

fuck your "verse", i'll close your "chapter" like the last book of the scripture,

I dominate "illuminating" while this kid tryna "twinkle' like disco-lights,

you've got no ambition, still dreaming of calling GEORGE BUSH to a pillow-fight,

ma barz be like "crack"in(g) your "nuts" you still wouldn't "cum" "dope"

this "fake" ass nigga tryna "GET REAL" while i'm out for more "COKE"

I'M OUT.
a-gon
Member
Posts:136
Joined:Wed Jul 28, 2004 3:55 am
Contact:

Sun Jun 04, 2006 9:20 pm

Men that was awild one therapaddict...
f*ck "bicycles", this kid's too(two) tired(tyred) to out-run me, i'll bust a shot n' leave a hole-in-your-middle.
i think he's taken this round,wat y'all think??
dotun
Senior Member
Posts:271
Joined:Tue Jun 07, 2005 9:23 pm
Contact:

Mon Jun 05, 2006 5:19 pm

@rapaddict: dat was some real illl sh.. man..........good ass job
gabitex
Member
Posts:226
Joined:Wed Jul 13, 2005 5:22 pm
Contact:

Tue Jun 06, 2006 12:47 am

rapaddict wrote:
I dominate "illuminating" while this kid tryna "twinkle' like disco-lights,

you've got no ambition, still dreaming of calling GEORGE BUSH to a pillow-fight,
..some hot lines son..

Meddal wrote:
ur flows sees the red light but lacks the heat tho its stuck in traffic

ure an addict with knowledge packed with darkness like early ignorant days
..i like that...

overall.. addict got some more

killer thingys..

so the medal goes to addict on this one..
Post Reply
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 28 guests