"spit ur mind"#@%%888***

Never ending cyphers since 2002

Moderator:Juma4admin

d2
Senior Member
Posts:408
Joined:Tue Nov 08, 2005 2:23 am
Contact:

Sat May 01, 2010 10:02 pm

FIST ur mind************and let da ISH out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Mad holocaust fly drop killa bone/

coffide in hallways throne mad script syphilis gone/

diamonds 4rm da ruff shone 4rm tha gods/

insane elephant tusks shine lyk wrist rocks/

delicate lyk street etiqutte santified drunk/

skunk runk hiphop veteran warship sunk/

dlox street flux black than winter socks/

draw first blood lyk hitlers wars/

cyclop scripture corrossion dilapitate buildings lyk high tide floods/

enter the positive rods shock mental toughts all floss/

down 4 watever lyk street padlocks/

fresh from da box lyk incense air force chocks/
Rikambura
Member
Posts:249
Joined:Mon May 19, 2008 9:41 pm
Contact:

Sat May 08, 2010 6:13 pm

ur boy aint on the buildin'

m a bat m on the ceilin' or at sea a pirate sailin'

m flyin' and swervin' above this niggas like a owl

m fryin' and servin' em wit muscular flows

cool punchlines,if this was a soccer game y'all will b watchin' from the touchline

as i tear the defence apart and gif em hardtime...score 7 goals by halftime

then turn around and show ma number-9

nigga m tight,many tried and they went runnin' in the opposite direction in fright

m a rap giant,check the steps i take or the strides

if this was an army i will earn the all the stripes

hurricane katrina on the them amma wipe...y'all retards

i got cool wits and quick acts...and they all slower

m elevatin' to the galaxy while niggas hit the bottom,lower!

now who can possibly match ma level...u know the space shuttle as it travels..

through the atmosphere? thats me nigga put it in yo heart and hear!
d2
Senior Member
Posts:408
Joined:Tue Nov 08, 2005 2:23 am
Contact:

Mon May 10, 2010 6:40 pm

my iron face more ill than iodine chlorophyl/

music kills when the beats underneath da grill/

the gods chill/street babylon 4 meal kill/

watever u feel pen it on ur seal/

mecuries 1st next 3rds earth,meal/

heal my wired skill u feel/

cypha conclead wiv d2 and rikambura in a capsule pill/
41Trippa
Senior Member
Posts:289
Joined:Sat Sep 16, 2006 10:06 am
Contact:

Wed May 12, 2010 4:00 am

If I spit my my mind Black .. the whole joint's "up-in-smoke"

See~my~rebral cortex so damned dope ...

.. I'm holdin' my breath right now fa' fear that I'll choke

bustin' nuclear.. reverb that's redefining tha meaning o' BOOM

I spit to tha heart o' shit .. 20/20 ... I zooma' ... zooma ... zoom, ah --- ZOOM

I know .. you niggaz thinkin' Sesame Street

but I'ma hard hitta .. and I'ma spit a textual feat

I don't give ah damn if ya facebookit or Tweet

my AK~ne's leave ya nikkaz scarred, face down in tha streetz

searchin' for barz .. duckin' AIDz .. Bird-flu .. chickenpox .. cancer and SARZ

while I'm cruizin' Santiago .. puffin' Cuban Cigarz .. nigga what!!!!??

I go it alone, windmill dunk .. leave catz on display like tha Dutch

I'll take a bribe, but if ya screw meh .. believe that ya def'nitely fucked

not tha MAN, but my U.N.C.L.E. (FROM) ah state that's ser'usly CRUNK

my foes are nothin' more than Funk in a Trunk ... what!!!??
mceeQ
Posting Freak
Posts:1135
Joined:Tue Dec 20, 2005 7:39 pm
Contact:

Thu Jun 03, 2010 10:34 pm

i spit dat ridiculous biblical humourous indecent featureless

lyric......

u might talk it but can u actually really walk it /

dat hot coal stature with cold shoulder lean

words collate and disagree like they were divorcees

impatience, u get stopped quicker than celebrity STD's
Nur
Junior Member
Posts:48
Joined:Tue Dec 29, 2009 2:14 am
Contact:

Fri Jun 04, 2010 1:50 pm

i aint a niggar but ama keep it comin like the end of your favourite porn/ i'm an African! that labels ennuff/

i've been killing this shit before Able was born/ i'm a psycotic magician! crazy as fuck/

look!! the cloth to the table is off/ the forks, wine glasses and plate are in place till i come/

with a baseball bat and smash everything to bits till the neighbors are up/

watch me walk what i talk minus the dog shit/ i might even jog it/

or tie it to a sledge and get santa clause bitch!/ my feet are shoeless my house is doorless/

opportunity can just walk in/ and wait like all the other poor guests/

i aint got time for that shit, if u cant wait, for ur sake u can dip/

wen i'm done and feel like fuckin wit u i'll find u and make u my bitch/ i'm a taser with fists/

so please dont touch me, try and make me ur friend/

electric beat down! electricution whilst i'm breaking ur limbs/ shockwaves for all u green mile walkers/

sentenced to death/ ma sentences welded with the densest of deaths/

killing millions aided by my one mic/ mic in ma holster.. ready to draw... wheres the canvas sheet please?/

ama paint master pieces as i blast the species/ the bullets say bye to ur heart , "i'm leaving"/

watch them grab their chest before they fall to the grass beneath me/

its the depth in ma rhymes on the beats i rock/ u being 6 feet deep doesnt bring u close to being deep enough/
Shun J
Junior Member
Posts:41
Joined:Tue Jun 08, 2010 4:43 pm
Contact:

Wed Jun 09, 2010 3:53 pm

Shun Jay aint heared a damn thing, the feelings more like a testicle itch.

Stop rapping, your art should smell more like turpentine bitch!

is that Rap battle or valentine speech,

i hate africans who rap quote more brands than automotive events

Black whore corrosive in veins, feel the down pours when the poison sticking your pants

shun j assasins get sent,

I eat more rap frauds than bakery at a banquete's intent

mind spitting a saint..... "thank you darling" .... while im killing the shit

You hot fockers can burn rubbers till you grain pieces of sand

African hot bitches, dont give a fuck living in sin

We all got birthed to a sacrifice, now kids kick in your shins
d2
Senior Member
Posts:408
Joined:Tue Nov 08, 2005 2:23 am
Contact:

Sun Nov 21, 2010 12:50 pm

common on if u a lyrical ryder bring it on..................

On dangerous grounds niggars git killed/

niggars bleed/ the iris go left it drips/

stray hollow~tips spree/

elevatin niggars/

the outcome blood shed on the streets/

the holocaust hazard maximize lyk smoke incense 4rm the weed/
41Trippa
Senior Member
Posts:289
Joined:Sat Sep 16, 2006 10:06 am
Contact:

Thu Dec 02, 2010 4:34 am

"Niggars"?!!! I don't give a shit, but I do give a fuck

Man, based on ya posts I see I got shit ta cut

ya flow UN-tight like discarded cat guts

make meh wanna rock'n sock'm; hooks to tha chin

make this bitch scream like C8 on a violin

D2, you got no cred on AHH streets

you wanna be down? C me; I gotcha beats
Post Reply
  • Information
  • Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 41 guests